wtorek, 27 stycznia 2015

Z fartem. :P

Elo!! :***
A tu takie selfie z wczoraj
z moją myszką. <3!!
    Przydałby się dzisiaj nowy post :D Nie wiem o czym napisać więc zacznę po prostu od tego co się u mnie dzieje i myślę że z tego wyniknie jakiś wątek xD Przeczytałam kiedyś (już nie pamiętam gdzie) że każdy człowiek MUSI być w kimś zakochany, powiem w prost : JEDNO WIELKIE KŁAMSTWO! Tzn. wiadomo każdy człowiek potrzebuje miłości, czułości, ciepła ale przede wszystkim PRZYJAŹNI. Z własnego życia wiem że istnieje przyjaźń damsko-męska i moim zdaniem każdy powinien jej doświadczyć bo bliskość dwóch osób różnej płci gdy nie ma w niej podtekstu seksualnego jest bardzo miła i "ciekawa" a w moim przypadku też pomocna bo mam wspaniałych przyjaciół zarówno płci pięknej jak i brzydkiej na których zawsze mogę liczyć chociaż są czasami małe "spiny" xd :D Wracając do tematu to np. mam teraz tak że nie jestem w nikim zakochana i to jest jak dla mnie nowe uczucie i muszę się nim nacieszyć bo pewnie za niedługo zniknie :( A szkoda bo kumple są spoko i nie trzeba od razu być w związku... miłość.. wierność.. bla bla bla... Na chwilę obecną jestem zachwycona z życia singla :D a to że czasami "coś" się zdarzy to już inna sprawa xd :D Okej to by chyba było na tyle nie wiem czy w czymś Wam ten post pomoże ale chciałam się tylko z Wami podzielić swoimi przeżyciami i pokazać jak ważna jest przyjaźń i że szalone życie singla nie jest złe!! :D Komentujcie, udostępniajcie i co tylko chcecie !! Miłego wieczoru życzę :D :* <3!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz