piątek, 30 stycznia 2015

Każdy lubi zielone.

Siemaneczko kochani!! :D :*
   Okej, już piątek (melanżu początek xd) więc czas coś napisać :) tym bardziej że już od kilku moich znajomych dostałam informacje że czytają tego bloga i jest mi tego powodu cholernie miło i mam motywację do dalszego pisania :D A więc zacznę od tego że w końcu mam ferie zimowe!!! Myślę że będą udane chociaż nic nie planuję, po prostu kompletny spontan :) Nie wiem jak u Was u mnie zima pełną parą, cały czas sypie śnieg i od kilku dobrych dni jest "bielutko" :D Hmmm.. i znowu ględzę i nie piszę o niczym konkretnym xD Dobra mam temat! Uzależnienia. Chyba o tym jeszcze nie było :d KAŻDY z nas jest od czegoś uzależniony, są to rzeczy mniej lub bardziej niebezpieczne. Bardzo lubię program "Dziwne uzależnienia" w którym są pokazani ludzie z naprawdę dziwnymi uzależnianiami np. jedzenie proszku, taśmy klejącej, kredy lub ssanie kciuka, zbieranie martwych zwierząt itd.itp. Oczywiście są to przypadki niecodzienne i raczej częściej spotkamy takie uzależnienia jak papierosy, narkotyki, alkohol, internet czy nawet fast-foody. Ja osobiście jestem uzależniona od tego czwartego :d ale staram się nad tym pracować i na pewno internet mnie nie zabije ale niestety marnuję na niego mnóstwo cennego czasu (chociaż teraz wykorzystuję go w ważnych celach xd) Znam kilka osób które mają mniejsze lub większe problemy z "używkami" ale to nie moje życie i ja na nich nie mogę wpłynąć, to nie jest nic dobrego ale serio wszystko jest dla ludzi i alkohol na imprezie lub jakiś papierosek to nie grzech ;) nawet "coś" przy czym można się wyluzować i pośmiać też czasami nie zaszkodzi :D No więc to tyle z mojej strony. Pamiętajcie nie zmarnujcie swojego życia bo mamy je tylko JEDNO. Pozdro dla moich ziomków i trzymajcie się dziubki :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz