piątek, 24 lipca 2015

Znowu ona..

No witam.
     Ale jak to.. post?!?! Jest 24 lipiec a ostatni post był jakoś nie wiem w styczniu.. po prostu teraz stwierdziłam że nie będę robiła kolejnego otwarcia bloga itp. ale po prostu będę pisała kiedy będzie mi się chciało i może w końcu teraz będę go prowadziła bez takich przerw pół rocznych.. a może nie, nie wiadomo co czas przyniesie :)
     No więc co u mnie? U mnie wszystko w jak najlepszym porządku. Wróciłam z WSPANIAŁYCH wakacji na Sycylii ^^ a teraz spędzam czas z przyjaciółmi, jakieś wyjścia, spotkania itp. albo w domku jakiś film czy coś :) oczywiście jak to ja zawsze muszę być chora.. więc infekcję gardła i silne przeziębienie też już zaliczyłam w te wakacje (w czerwcu nawet znowu odwiedziłam oddział chirurgii..;_;) I wyszłam ze szpitala w dniu kiedy miałam bierzmowanie i od tego czasu mam trzy imiona i nowego patrona :> Co by tu jeszcze.. poznałam w ciągu ostatnich kilku miesięcy tyyyyle osób :O Większość znajomości fajnie rozkwita więc miło ^^ aaa przez te pół roku to wgl w moim życiu wydarzyło się więcej niż przez 16 lat (już skończone ^^) mojego życia.. na prawdę... ale za to ile różnych doświadczeń :D Ostatnio również pokochałam w sumie dość nowy i ostatnio bardzo dobrze prosperujący zespół muzyczny Years & Years którego liderem jest tak cholernie uzdolniony i uroczy chłopak że na prawdę miło się patrzy ale przede wszystkim słucha :> Tak! Zapomniałabym o jednym z najważniejszych wydarzeń, skończyłam gimnazjum i dostałam się do wymarzonego liceum! :D Oj no na prawdę tyle się wydarzyło że ciężko to skrócić do jednego posta ale myślę że dałam radę :)
Moja najlepsza ekipa z kolonii <33! 
     No więc tak na koniec ode mnie przepraszam za opuszczenie bloga pomimo małej ilości ludzi którzy go wgl czytają ale mam do Was szacunek więc szczere przeprosiny są i tak jak powiedziałam na wstępie będę pisała kiedy będę miała taką potrzebę. Chciałabym jeszcze bez żadnych szczegółów i wyjaśniania o co chodzi pozdrowić i pocieszyć moją przyjaciółkę która ma takie dobre serduszko a ciągle ktoś je rani...
     Także miłych dalszych wakacji i wykorzystujcie czas jak najlepiej a nie czytajcie jakichś blogów w necie.. xd Do następnego posta kochani! :) :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz