niedziela, 25 stycznia 2015

Ej!

Yyyy... siemanero kochani! xD
    No tak... hmmm ile minęło miesięcy... no całkiem sporo... czemu porzuciłam bloga..? Jakby to ująć.. nie miałam ochoty go prowadzić, szybko mi się znudził... po 5 postach.. tak, mój słomiany zapał -.- Ale do rzeczy ;) znowu będzie już 2 oficjalne otwarcie "tego czegoś" xD ( dziś w klubie będzie BANG! XD ) Cały czas czułam niedosyt.. wiem że może tego bloga czyta tylko kilku moich bliskich ale to właśnie dla nich i dla samej siebie chce zacząć od początku bo..czegoś mi jakby brakuje i możliwe ze dostane kopniaka do działania przez to że znowu zacznę pisać posty i dzielić się ze światem tym co mnie boli i co mi leży na wątrobie.. a tak ap ropo wątroby to muszę zacząć bardziej o nią dbać ( chyba wiecie o co chodzi xd )
   Ten post jest o wszystkim i zarazem o niczym bo ma Was tylko poinformować że będę już teraz myślę że na stałe tutaj aktywna i jeżeli zobaczę po pewnym czasie że ktoś ma ochotę do mnie zajrzeć to będę miała jeszcze większą frajdę z pisania i więcej motywacji żeby to wszystko wyglądało o niebo lepiej. Także trzymajcie się cieplutko w te chłodne dni i wyczekujcie jutrzejszego posta :D :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz