środa, 15 października 2014

Chcę !!

Cześć !!
    No tak trochę dawno mnie tu nie było ale mam za dużo na głowie ostatnio i musiałam uporządkować kilka spraw :) Temat na dzisiaj to marzenia :) Nie wiem czemu tak po prostu. Marzenia to coś co każdy z nas ma ale podchodzi do tego dość różnie. Np. niektórzy mają marzenia bardzo przyziemne czyli takie które raczej na bank się spełnią a niektórzy strasznie wybujałe i czasami takie osoby wierzą że te marzenia się spełnią ale czasami wiedzą że nie. Marzenia są wspaniałe każdy może marzyć o czym tylko zechce wtedy każdy kto ma w sobie choć odrobinę wrażliwości przeniesie się chociaż na chwilę w swój magiczny świat :') Ja też marzę, ale nie zbyt dużo, bo raczej moje marzenia są do zrealizowania i ja je zamieniam na moje życiowe cele które chcę osiągnąć :D Więc pamiętajcie kochani miejcie marzenia i spełniajcie je bo to da Wam szczęście!! ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz