piątek, 3 października 2014

-Hej skarbie! -Czy my się znamy?!

    Elo Elo !!
   Kochani, jest już trochę późno więc daje obiecanego posta bo moja przyjaciółka nie daje mi żyć xD
A więc w szkole w sumie nic ciekawego; dzień był dość dziwny bo wszyscy byli jacyś tacy nieswoi.... albo chorzy albo smutni albo jeszcze nie wiem co.. :/ Ja się zazwyczaj nie przejmuje i jadę do przodu :) ale sama mam średni dzień bo... no bo tak!! (kobiety tak mają.. za duża ilość hormonów xd) i tylko tutaj na blogu się mogę trochę rozluźnić :D bo niektórzy nie mają się tak fajnie.. i znowu będzie przykład z życia wzięty moja przyjaciółka ta sama co wyżej :) ma problemy z pewnym chłopakiem... ; chodził do naszej klasy przez rok a później się przepisał i w sumie lubię go ale nie widujemy się ani nic...hmm ale Monika(ta niewiasta xd) ona z nim pisze na fb i cały problem tej sytuacji polega na tym JAK oni ze sobą piszą ;)
    No to myślę że przekaz tego posta jest dość jasny... uważajcie bo wśród waszych znajomych jest mnóstwo prześladowców!! xD No to tyle trzymajcie się a ja zmykam oglądać film :) papapa :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz