piątek, 3 października 2014

Mam to w d*pie!

Siemanko,

IGNAŚ <3
a to ja :D
Dzisiaj przede mną aż dwa posty(myślę że podołam) w tym napisze coś więcej o sobie żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia xD Nie będę się rozpisywać bo nie pisze swojej biografii więc... nie xD. Mam 15 lat, wszyscy mówią do mnie Kara ;) , jestem ze Śląska!!! A dokładnie z Siemianowic Śl. obok Katowic, ... lubie w dupę i jestem niewolnicą w pałacu a mój tata jest kryminalistą.... nie nie zaraz... to nie tu !! xd Dobra kontynuując chodzę do trzeciej klasy gimbazy i jestem piękną niebieskooką, wysoką, blondynką(taki joke xd) mam psa który się zwie .... UWAGA UWAGA werble proszę!! IGNAŚ!! <33 mój kochany labradorek :D jestem początkującą aktorką w teatrze, kocham tańczyć i robić z siebie kompletnego debila :3 No to by było na tyle resztę dowiecie się w różnych postach... po prostu zapytajcie w kom. :) Drugiego posta dam trochę później :) Paaa !! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz