czwartek, 2 października 2014

Kara...??

Noo Hej!
Nazywam się.. może powiem na wstępie że kocham swoje imię ale nie jest zbyt oryginalne - Karolina :)
Ale w sumie i tak mało kto tak do mnie mówi no bo po co używać pełnych imion nasze życie musi być ciekawe więc myślę... ksywki!! Tak to jest przyszłość - przykład z życia wzięty mam trzech bliższych znajomych o imieniu Patryk no i co? Jak do nich wszystkich gadać Patryk, Patryk i... Patryk..? No nie. Dlatego mają ksywy i tak jest wspaniale ;) Dobra rozpisałam się ale chyba trochę nie na temat ale dla mnie akurat to jest normalne :) No to bez większych ceregieli otwieram oficjalnie swój nowy(już chyba tysiąc któryś z kolei xD) blog. O czym będzie..? No właśnie i tu mam jakby to powiedziała moja wychowawczyni lekki "zgryz" xd bo niby wiem o czym tu chcę pisać ale nie do końca wiem czy dobrze się w tym sprawdzę pomimo to i tak chcę spróbować! Iiii będę pisała o swoim jakże ciekawym życiu nastolatki trochę nie ogarniającej dzisiejszej rzeczywistości ale także o problemach i ciekawostkach życia codziennego :D No to chyba wszystko od jutra myślę że codziennie wrzucać będę to co pisałam wcześniej czyli krótką relację z dnia i coś prosto z mojego serducha czyli problemy, porady, uwagi, ciekawostki a nawet historyjki i zdjęcia a może filmiki :D No to BAJ xd <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz