niedziela, 5 października 2014

Pie*dol miłość idź na melanż xD

No witam!!
   Z całego serducha przepraszam że wczoraj nie było posta ale mały wypad do rodzinki zawsze spoko ;)
No to jak sprawy wyglądają... no dzisiaj był przełomowy moment w moim życiu ;) ale chyba się nim nie podzielę z Wami xD Ale znowu mam pomysł na posta i jego temat wynika z mojego życia.
A to takie piękne róże które dostałam :*
   Czy przyjaźń damsko-męska istnieje? Czy miłość może zniszczyć przyjaźń? Kto powinien pierwszy wyznać miłość? I tak w kółko...(jakoś zawsze przy takim temacie i słowach "w kółko" nasuwa mi się tylko piosenka Rihanny "Stay" xD). Ale nie serio czy ktoś jeszcze wierzy w te zabobony..? O gustach się nie dyskutuje więc odpowiedzcie sobie sami na te pytania a wrażenia zawsze możecie opisać w komentarzu :)
To by było na tyle nie mam do Was jakiegoś większego przekazu bo mój mózg gdzieś się dzisiaj ulotnił xd Ale pamiętajcie że warto mieć przyjaciela któremu ufacie ponad wszystko, kochającą rodzinę i te jedną jedyną wymarzoną miłość, nie ważne jakiej orientacji, koloru skóry, wieku, poglądów itp. jest :) No trzymajcie się kochani <33 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz