poniedziałek, 6 października 2014

Foch!!

Hej!!
   Miałam dzisiaj nic nie pisać ale jestem w bardzo złym humorze i muszę się trochę wyżyć a pisanie mi pomaga! Dzisiaj w sumie nic ciekawego się nie działo... hmmm a nie zebrania... taa nie było źle, jako przewodnicząca klasy przedstawiłam przed rodzicami samorząd klasy, konkursy jakie się odbyły i w jakich braliśmy udział i prowadzone akcje, jeszcze na temat wyjazdu do kina i do teatru i o komersie klas trzecich i wycieczce na kilka dni ^_^  W sumie z Basią się pośmiałyśmy trochę u pani z geografii ale to normalne xD Co by tu jeszcze napisać... no to może tak skoro było o miłości i przyjaźni to dzisiaj napiszę coś o tej nieciekawej stronie medalu a mianowicie - zazdrość. Tak, to jest takie uczucie które może dotyczyć w sumie wszystkiego : pieniędzy, przyjaciół, partnera, sławy, talentu no dosłownie wszystkiego ale to nie jest dobry tok rozumowania bo zazdrość zniszczy wszystko nie warto tracić np. chłopaka bo jesteś zazdrosna o jego koleżanki jak będzie chciał to i tak Cię zdradzi proste. No to ja to tak widzę z mojej strony i osobiście nienawidzę jak ktoś mi czegoś zazdrości bo serio no nie ma czego nie ogarniam takich ludzi nie powiem ja też bywam zazdrosna ale raczej nie z takich błahych powodów jak ilość znajomych, fajny telefon, ilość polubień pod zdjęciem... no sorry ale to jest śmieszne, jak już mam być zazdrosna to o przyjaciela na którym mi bardzo zależy itp. Dobra ja kończę idę się uczyć na Polski :CC Papapapapapa :* :) ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz